Tervetuloa, kirjaudu sisään. 
Kirjautuminen »   Käyttäjätunnus:  Salasana:  
 Kori, Alusta, Sisusta, Hifi ja Varkaudenesto  
Keskustelu » Yleiset » Kori, Alusta, Sisusta, Hifi ja Varkaudenesto
 Ikkunat avautumaan kaukosäätimellä Borassa
Luettu 544 kertaa
Internetti
Jäsen

Lähetetty: 20.07.2010 23:24   
Pystyykö Vag-Comilla aktivoimaan Boraan ikkunoiden kaukosäädön?

Käytössä on 311 versio Vag-Comista.
Bora on vuosimallia 2001 ja kaukosäädin kahdella painikkeella.

Jollain VDS/VDC pro ohjelmalla homma ilmeisesti onnistuisi, mutta se toimii vain DOSissa ja vaatisi siten Com-portin kautta toimivan kaapelin. Minulla on käytössä vain Usb-kaapeli.
Mukavuusboksiini jopa löytyy arvot tuolle VDS ohjelmalle jotka pitäisi syöttää toiminnon aktivoimiseksi. Boksin numero: 1J0 959 799 AH

Helteillä olisi kiva jo hieman kauempaa saada ikkunat auki että pahimmat löylyt pääsisi ulos. Nyt tulee avattua joko kuljettajan ovesta tai peräluukun lukosta kaikki ikkunat.
TW
Moderaattori

Golf III 2.0 GTi Edition
Scirocco GTII 16v
Lähetä sähköpostiaLähetetty: 21.07.2010 12:38   
Kokeile seuraavan kerran ovia aukaistessa pitää kauko-ohjaimen avausnappulaan pitkään pohjassa.

Saattaa olla että toiminto on jo valmiiksi aktivoitu, ainakin 2001 Audissa ja 1995 vuotisessa Golffissa toimii näin.
 kahta en vaihda.....toinen on Volkswagen ja toinen on vaihteet
Internetti
Jäsen

Lähetetty: 21.07.2010 21:03   
Olen kokeillutkin jo. Valitettavasti arpaonni ei suosinut minua ja autossani ei ole kaukosäätöä ikkunoissa.

Siksipä tiedustelen tuota Vag-Com aktivointia. Onko se edes mahdollista Vag-Comilla kun näyttäisi siltä että VDS:llä kirjoitetaan suoraan mukavuusboksin muistipaikkaan.

Vag-Comissa ei käsittääkseni ole muistin kirjoitus ominaisuutta kun he pelkäävät jonkun hajottavan autonsa ja nostavan oikeuskanteen.

Siksipä kyselenkin täältä viisaammilta neuvoa että löytyykö Vag-Comista kuitenkin aktivointi ominaisuus kyseiselle ominaisuudelle?
mla
Aktiivijäsen

Passat 3C 1.9l TDI Variant
Superb II 2.0l CR TDI
Superb II 2.0l CR TDI
Lähetetty: 23.07.2010 00:02   
Vähän muistelen ettei tuota jälkikäteen vain koodauksella saanut eli vaatii lisäpalikoiden asentamisen. Jonkin magic-windows palikan itse aikoinaan Golf IV:hen asensin tuota varten.
Internetti
Jäsen

Lähetetty: 28.07.2010 20:41   
No niin nyt on sähkölasit koodattu Boraan. Hieman jännää kun piti suoraan muistipaikkoihin syöttää dataa. Pääasia kuitenkin että toimivat nyt.

Vanha läppäri, com-portti, piuha ja korpulta bootattu VDS. Niillä eväillä Bora sai kauko-ohjatut sähkölasit.
Get Firefox! © UltimateVW.COM