Internetti Jäsen
| | Lähetetty: 20.07.2010 23:24 |
|
Pystyykö Vag-Comilla aktivoimaan Boraan ikkunoiden kaukosäädön?
Käytössä on 311 versio Vag-Comista.
Bora on vuosimallia 2001 ja kaukosäädin kahdella painikkeella.
Jollain VDS/VDC pro ohjelmalla homma ilmeisesti onnistuisi, mutta se toimii vain DOSissa ja vaatisi siten Com-portin kautta toimivan kaapelin. Minulla on käytössä vain Usb-kaapeli.
Mukavuusboksiini jopa löytyy arvot tuolle VDS ohjelmalle jotka pitäisi syöttää toiminnon aktivoimiseksi. Boksin numero: 1J0 959 799 AH
Helteillä olisi kiva jo hieman kauempaa saada ikkunat auki että pahimmat löylyt pääsisi ulos. Nyt tulee avattua joko kuljettajan ovesta tai peräluukun lukosta kaikki ikkunat. |
TW Moderaattori
Golf III 2.0 GTi Edition Scirocco GTII 16v
|  | Lähetetty: 21.07.2010 12:38 |
|
Kokeile seuraavan kerran ovia aukaistessa pitää kauko-ohjaimen avausnappulaan pitkään pohjassa.
Saattaa olla että toiminto on jo valmiiksi aktivoitu, ainakin 2001 Audissa ja 1995 vuotisessa Golffissa toimii näin. |
| kahta en vaihda.....toinen on Volkswagen ja toinen on vaihteet |
Internetti Jäsen
| | Lähetetty: 21.07.2010 21:03 |
|
Olen kokeillutkin jo. Valitettavasti arpaonni ei suosinut minua ja autossani ei ole kaukosäätöä ikkunoissa.
Siksipä tiedustelen tuota Vag-Com aktivointia. Onko se edes mahdollista Vag-Comilla kun näyttäisi siltä että VDS:llä kirjoitetaan suoraan mukavuusboksin muistipaikkaan.
Vag-Comissa ei käsittääkseni ole muistin kirjoitus ominaisuutta kun he pelkäävät jonkun hajottavan autonsa ja nostavan oikeuskanteen.
Siksipä kyselenkin täältä viisaammilta neuvoa että löytyykö Vag-Comista kuitenkin aktivointi ominaisuus kyseiselle ominaisuudelle? |
mla Aktiivijäsen
Passat 3C 1.9l TDI Variant Superb II 2.0l CR TDI Superb II 2.0l CR TDI
|  | Lähetetty: 23.07.2010 00:02 |
|
| Vähän muistelen ettei tuota jälkikäteen vain koodauksella saanut eli vaatii lisäpalikoiden asentamisen. Jonkin magic-windows palikan itse aikoinaan Golf IV:hen asensin tuota varten. |
Internetti Jäsen
| | Lähetetty: 28.07.2010 20:41 |
|
No niin nyt on sähkölasit koodattu Boraan. Hieman jännää kun piti suoraan muistipaikkoihin syöttää dataa. Pääasia kuitenkin että toimivat nyt.
Vanha läppäri, com-portti, piuha ja korpulta bootattu VDS. Niillä eväillä Bora sai kauko-ohjatut sähkölasit. |